למה כל עסק חייב מכונה שיווקית משומנת?

השקעתם הרבה מאוד כסף בפרסום, מצאתם קמפיינר דיגיטל שמרים את הקמפיין הכי חזק בתקציב שמן, אבל התוצאה לא מחזירה את ההשקעה?

אתם לא באמת יודעים בצורה מדוייקת מה מסע הליד שבו הלקוח שלך עובר?

בעלי עסקים רבים משפרים את המוצרים שלהם, את השירות, את העסק, אבל הם מעולם לא תכננו מסע ליד – הם לא באמת יצרו מכונה שיווקית שתפקידה לשאוב לידים בצורה המדוייקת לעסק שלהם. הם עסוקים בפרסום, במיתוג, בבניית אתר, והשוטף כמו שאומרים, שוטף אותם.

אבל האמת, שאם לא בניתם מכונת שיווקית – שהיא בעצם משאבת לידים חכמה, לא תמיד יעזרו לכם קמפיינרים תותחים, תקציבי ענק של פרסום, פרסום ואתר מדהים שבניתם.

מכונה שיווקית חכמה – היא הדרך שבה עובר הלקוח, כדי להגיע אליך. ולא תמיד ולא לכל עסק פרסום רגיל או אתר רגיל יעביר אותו ממצב של לקוח קר ללקוח משלם. במקרים רבים אנחנו צריכים להעביר אותו ל"מכונת חימום" שתכניס אותו למערכת יחסים ארוכה איתך, תכיר אותך, תוכל לבסס את האוטוריטה שלך, ואת ההטמעה שאתה רוצה בדרכים מדוייקות, ובכך להצליח הרבה יותר בקלות, למכור. ולרוב זו גם מכירה של אחד על הרבה, שהיא הרבה יותר קלה, אפקטיבית ובסוף גם חסכונית יותר.

במכונה שיווקית, אנחנו מתכננים את מסע הליד שבו הלקוח יגיע אליך, יתחמם, יכיר אותך, יחשף אליך בכל הפלפורמות האפשריות שיש לו גישה אליו, ויוצרים איתו חיבור ובונים מערכת יחסים ארוכת טווח, שלאחריו יהיה לך הרבה יותר קל למכור לו.

כשיש לנו מסע ליד מדויק, יש לנו דגל מול העיניים – מה המטרה בסוף, ואנחנו יודעים בכל שלב במפת הדרכים שלנו במסע הפרסום, מה אנחנו כעת צריכים לעשות / לכתוב / להסריט.

בדיוק כמו בנסיעה ארוכה, תצאו לנסיעה ארוכה ולא מוכרת ללא וייז?

אז למה בפרסום, או בבנית אתר, אתם סומכים על האינטואציה שלכם ולא יוצאים עם וייז מדוייק תפור לעסק שלכם?

——————-

למי זה מתאים?

לכל מי שמתכנן לבנות אתר תדמית או אתר מכירות,

לכל מי שמתכנן לצאת למסע פרסום במיוחד בדיגיטל,

לעסק של קורסים דיגיטליים

לנותני שירותים,

וגם לכל חנות באון ליין שרוצה לשפר תוצאות ולהגיע למכירות הרבה יותר משמעותיות.

אז איך בונים מכונה שיווקית? איך מתכננים מסע ליד?

אני מזמינה אתכם לפגישה אסטרטגית שבה נבנה יחד מפת דרכים למכונה השיווקית שמתאימה עבורך, להכיר את הדרכים החכמות עוקפות חסמים, כדי להפוך את הלידים הקרים ללידים חמים.

עלות פגישה עכשיו, במקום 1250 ₪, רק 650 ₪.

(שיקוזז בכל סגירת עסקה באחד התהליכים שלנו)

קבעו פגישה עוד היום, או כתבו לי כאן ↓

מענין אתכם מה עוד יש לנו לומר?

רוצים להתקדם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם