אותו בושם, אותה חברה, מחיר אחר. איך זה קורה?

איך אותו בושם מאותה חברה, באותו בקבוק, מתומחר אחרת, ומה הסיפור שעומד מאחורי זה? הסתכל בקנקנן ולא במה שיש בו

אני רוצה שתסתכלו על התמונה הזו של שני הבשמים. קיבלתי אותו מלקוח יקר, בתהליך מיתוג מטורף לחנות בישום שבבעלותו, הוא ביקש גם למתג בושם שהוא מייבא.

מה שהביא את הלקוח שלי להבין שהוא חייב את המיתוג הכי מדוייק, זו התמונה שאתם רואים. אלו שני בקבוקים זהים, אותו חומר מילוי, אותו יצרן. אותו בושם במילים אחרות. שניהם בשמי בוטיק יוקרתיים ולא מוצרי מדף שרואים בכל פארם.

מה שמדהים, שאחד מהם לא מצליח להתרומם, ומחירו צונח וצונח ועומד על משהו באיזור 250 שקלים, והשני, עומד על טווח של 650 ₪. אני נותנת לכם לנחש איזה מהם.

ההבדל הגדול ביניהם, הוא המיתוג. שניהם בשמים מדובאי, אחד מהם במיתוג דובאי אוריינטלי, השני במיתוג מערבי, מעוצב בישראל. וזה מה שעושה את ההבדל! המיתוג.

כי כשאנחנו קונים מוצר, ובמיוחד אם הוא מוצר שהחוויה והיוקרה היא זו שמדברת ללקוח ומייצגת את המוצר, אנחנו רוצים לייצר מקסימום יוקרה, והמיתוג הזה – הוא בעצם משקף ללקוח את המחיר של המוצר. וגם אם מאוד מאוד נרצה, לא נצליח למכור מוצר כזה במחיר יקר, במיתוג שלא מחובר מספיק לקהל היעד. שלא משקף את היוקרה של הבקבוק.

לכן, אם אתם עומדים לפני תהליך מיתוג, בין אם זה מוצר או שירות. חשוב מאוד שתבינו – אתם מייצרים מותג – אתם לא מייצרים לוגו, ולא עיצוב אריזה ולא אתר. אתם מייצרים חויית מותג. איך אתם רוצים שהלקוח יתמחר אתכם בעין? מה אתם רוצים שלקוח הקצה שלכם ירגיש כלפי המוצר שלכם? את כל אלו אתם קובעים ומקבעים כעת בתהליך המיתוג הראשוני שאתם עושים. ואם אתם משקיעים הרבה מאוד כסף במוצר, או בעסק שלכם, אל תסתכלו כאן דרך החור של השקל, ונסו לחסוך את תהליך המיתוג, ולקחת מעצב גרפי שכל השיקול שעמד מול העיניים שלכם, הוא המחיר שלו. תחשבו כמה כסף המוצר שלכם יכניס בעקבות המיתוג, ולפי זה תבחרו את חברת המיתוג. כי בסוף, אנחנו כולנו מסתכלים בראיה עסקית רחבה יותר של החזר השקעה ROI: כמה ואיך אני הולך לכסות את החזר ההשקעה. וכשמדובר במיתוג ויצירת מותג חדש, ההבדל פה הוא ענק.

לפני תהליך מיתוג?

רוצים לוודא שאתם עושים את זה הכי נכון, לקבל כלים והשראות?

בואו לפגישת ייעוץ באונליין, ותוודאו שאתם עושים את זה הכי נכון ומדוייק לעסק שלכם.

מענין אתכם מה עוד יש לנו לומר?

רוצים להתקדם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם