בשביל מה אני צריך מיתוג? אני צריך מכירות!

בעידן החדש יש למיתוג משמעות וקשר ישיר לאיכות וכמות ההמרות כמו גם אופי הלקוחות והעסקאות. אם אנחנו משלמים הרבה יותר כסף על שעון Rolex, זה לא בגלל הביצועים שלו, זה בגלל המיתוג והחוויה שהם הצליחו לייצר. הם יצרו מותג נחשק שאתה גאה לענוד על היד ולשלם עליו כל מחיר שיבקשו.

אנחנו תופסים את הערך של המוצר או השירות, על סמך החוויה הויזואלית שלנו, המיתוג – איך שהוא נראה ואיך שהוא מוגש. כמו שאומרים: הכל באריזה!

להתרשמות שלנו מול המותג, יש את כל הפרשנות שלנו: האם המוצר איכותי? האם הוא שווה את זה? אנחנו גם יודעים להעריך את מחירו בהתאם לנראות של המותג והשפה שהוא מדבר אלינו, עוד לפני שביררנו מה מחירו. מיתוג אסטרטגי הוא רכיב הכי קריטי בהצלחת המוצר או השירות שלך, הרבה מעבר למה שאתה חושב.

מחקרים בעולם סיקרו מכירות של מותגים לפני ריברנדינג (מיתוג מחדש) שעשו ואחרי. וגילו שההתאמה במיתוג לעידן החדש הזניקה את המכירות לשיאים גדולים ומשמעותיים הרבה יותר.

המיתוג והחזות הויזואלית של המוצר שלך, העסק או השירות, היא המשפיעה העיקרית על אחוזי ההמרה! הפוך אותה בראש סדר העדיפויות, כי בסופו של דבר, מיתוג נכון ואסטרטגי, זו ההשקעה הכי נכונה שאתה יכול לעשות לעסק.

ואם נדבר עסקים: בחשיבת  ROI – (החזר השקעה), המיתוג מוכיח את עצמו כמחזיר השקעה מהיר מאוד. ויש לכך מספר סיבות:

  1. מהירות הסליקה – לקוח שמתרשם מאיכות המוצר או העסק, על סמך מיתוג אסטרטגי מדוייק, יהיה מוכן לשלם יותר, ובשל מהר יותר לעסקה.
  2. הערכת המוצר על סמך המיתוג: הלקוח במספר שניות הראשונות, ידע להגיד, וואו! המוצר הזה נראה טוב / איכותי. אני רוצה אותו. אבל הוא בטח יקר… בתהליך הזה המוצר שלך הופך לנחשק, ואז קורה אחד מהשניים: או שהוא מופתע לטובה מהמחיר שהצגת לו, ויצרת אצלו סרגל פסיכולגי בתהליך המכירה, או שהוא מבין ומצדיק את המחיר, ומוכן לשלם אותו.
  3. מניעת ה"יקר לי"  – בדיוק כמו שיקרה לך אם תבוא לרכוש 'טסלה' לא תתווכח על המחיר, ולא תגיד "יקר לי" כי אתה התרשמת מעיצוב הרכב, מנראות המותג ומהביצועים שלו שהוא יקר. בדיוק כך אנחנו שואפים שיקרה ללקוח שלך. אתה לא תקבל הפתעות של "יקר לי" ותוכל להעלות גם את המחיר של המוצר שלך, בזכות המיתוג שלך. וזה היתרון הנוסף.
  4. מחיר גבוה יותר על המוצר שלך – אתה תוכל לגבות מחירים יקרים יותר על המוצרים שלך, כמובן אם הם שווים את זה, בזכות המיתוג והנראות הויזואלית שיצרת. והכי כייף: לקוחות לא יתווכחו איתך על המחיר!
  5. הרגש של הלקוחות שלך, ושלך: כידוע, כולנו קונים עם רגש גבוה. אנחנו מערבים את הרגש בכל רכישה, הרבה לפני השכל. ולכן אנחנו במיתוג אסטרטגי מדוייק ומכוון תוצאה, יודעים לשחק על הפסיכולוגיה של הלקוח. אנחנו יודעים לייצר מניפולציות שיווקיות והטיות פסיכולוגיות בתהליך המיתוג, ולגרום לו להתאהב במותג שלך, כבר מיד בהתחלה.

האם למותגי Low Cost זולים, שאינם מותגי פרימיום, יש גם משמעות למיתוג?

וכאן אנחנו נכנסים לזירת הקרב הכי אכזרית בעולם העסקים: התחרות. ככל שהמחיר שלך נמוך יותר, אתה מוקף מתחרים יותר. כן מפתיע. יש הרבה מאוד באזרים, וחנויות לממכר מזון מהיר ב-5-6 שקלים לקפה.

מה מוציא אותם מהאוקיינוס האדום – רווי המתחרים, לאוקיינוס הכחול, ללא מתחרים?

נכון. המיתוג.

למיתוג של כל מוצר או עסק, גם אם הוא מוכר בזול, יש משמעות מאוד עמוקה. גם בזירת הבייסיק ועולם ה- Low Cost, יש למיתוג שלך השלכות מאוד עמוקות לגרום ללקוח שלך להעדיף אותך על פני המתחרים.

הרבה יותר כייף ונחמד לי להסתובב עם כוס קפה ממותג שנראית טוב ומכבדת את עצמה, גם אם אני יודע וכולם יודעים ששילמתי עליו 8 שקלים, מאשר להסתובב בכוס עם מיתוג זול ונמוך ששילמתי אותו מחיר. ואת המהפכה הזו עשו רשתות מזון, רשתות אחסון וריהוט זול, שיצרו מותגים מבוססים וחזקים, עם בידול שהולך איתך בכל מוצר, משקית ועד כוס, וגורם לך להעדיף אותו על פניהם.

לסיכום, אף אחד לא אוהב לקנות זול. אנשים אוהבים לשלם זול.

הבנת את ההבדל? ואם אנחנו יוצרים לו את החוויה הזו שהוא לא קנה זול, רק שילם זול (גם אם זה יקר עבורו) על מותג שמכבד אותו, קנינו את ליבו ואת כיסו, וביושר.

רוצים לדייק את אסטרטגיית המיתוג שלכם?

בואו לפגישת מיתוג אטסטרגית, בכל שלב בעסק שלך, ותצאו עם תובנות אסטרטגיות ששוות לך הון.

פגישת אסטרטגית מיתוג, במקום 1590 ₪, רק 650 ₪

מענין אתכם מה עוד יש לנו לומר?

רוצים להתקדם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם