Secret Forest

לקוח

תעשיה

שירותים

מיתוג
אסטרטגיה
סושיאל מדיה
UX UI

חזון המותג

בעולם תיירות שמציע שוב ושוב את אותם חוויות נופש היה צורך לספר סיפור אחר לגמרי. היער הסודי - Secret Forest אינו מתחם נופש רגיל. אין בו רעש של ברים או ארוחות בשרים. יש בו יער חי. מרחב שמזמין נשימה. אוכל טבעוני בריא. תודעה. יוגה. שקט שמהדהד פנימה. האתגר היה ליצור שיווק אסטרטגי שמצליח להעביר את מה שלא מצטלם בקלות. תחושה. נוכחות. עומק. ולבסס זהות מותג שמחזיקה חוויה שבגללה אנשים מגיעים שוב ושוב. המטרה הייתה ליצור נראות שמבודלת לחלוטין בעולם תיירות עמוס. כזו שמאפשרת לקהל להבין שהיער הסודי הוא לא עוד חופשה אלא חזרה אל עצמם.

איך עשינו את זה?

יצרנו ותחזקנו שפה שמבוססת על ערכי המותג. נוכחות מודעת. בריאות פנימית. חיבור לטבע. התחדשות של גוף ונפש. הערכים האלו הובילו כל החלטה בתהליך השיווק האסטרטגי. יצרנו קו שקט ואיטי. מילים פשוטות. תמונות שמספרות רגע. מינילימזם מסרים, בלי יצירת עומס אלא יצירת מרחב. כך נולדה זהות מותג שמרגישה כמו היער עצמו. חמה. מאוזנת. מזמינה. במהלך העבודה שילבנו מיתוג אווירה בכל נקודת מפגש עם הלקוח. תכנים שעוטפים את החוויה ברכות. ויזואלים של טבע חי. רגעים של נשימה. חיבורים אמיתיים בין אנשים. במקביל פיתחנו מיתוג מוצרים לריטריטים ולסדנאות. כל מוצר משווק כחלק מהחוויה הכוללת ולא כפריט נפרד. תהליך זה יצר עקביות עמוקה והעצים את תחושת המותג כמרחב של ריפוי. התוצאה היא מערכת שיווקית שממשיכה בכל יום לספר את מה שהיער עושה באופן טבעי. לפתח תודעה של שקט. לשמור על חיבור. ולהזמין את האנשים הנכונים למקום שמחזיר אותם לעצמם.

קחו לכם רגע למותג משלכם

בואו לפגישת אסטרטגיה