ערך מוסף: מה הערך המוסף שלך? זה מה שהלקוח צריך לראות בלוגו. אם הערך המוסף שלך ברור, הלקוחות שלך יראו את זה בלוגו. טון ושפה: הערכים של הערך המוסף שלך
1. מה ערך המוסף שלך? – השאלה הכי אסטרטגית זה שיש לך הרבה מתחרים בשוק, אתה יודע מצויין. הם שואבים ממך הרבה אנרגיות ומחשבה. האם הקדשת פעם מחשבה מה הערך
דמיין לעצמך את חגי שעומד מול מדף בסופר. הוא בסך הכל הגיע לקנות קופסת טונה. אתה לא באמת רוצה להבין שיטות NLP שחוקרות את התופעה ומנתחות את הפסיכולוגיה של הצרכנים.
כשישבתי עם לקוחות והסברתי להם את השיטה שלי, הם הבינו איפה הייתה הטעות. יחד שינינו והתוצאות הפתיעו גם אותם. הטלפונים התחילו לזרום, והלקוחות הצביעו ברגליים. הייתה לי לקוחה ששיתפה אותי
שישה סודות להגדלת מכירות באמצעות האתר נכון שיש לכם חנויות בקניון או ברחוב, שכייף לכם לבקר בהן? ויש אפילו חנויות שתעדיפו על פני המתחרים, בגלל חווית הקניה, הרוחב, התאורה,
בעידן החדש יש למיתוג משמעות וקשר ישיר לאיכות וכמות ההמרות כמו גם אופי הלקוחות והעסקאות. אם אנחנו משלמים הרבה יותר כסף על שעון Rolex, זה לא בגלל הביצועים שלו, זה